سوالات متداول 

در لیست زیر مجموعه ای از سوالات متداول که ممکن است برای شما پیش بیایید جواب داده شده است شما می توانید در لیست زیر این پاسخ ها رو ببنید .

خرید از سایت بسیار آسان است و کافیست شما در سایت ثبت نام کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

شما می توانید به صورت پرداخت آنلاین  ، کارت به کارت و پرداخت درب محل  وجه کالای مورد نظر را بپردازید.

پرداخت در محل فعلا در استان گیلان فعال بوده ودر  شهر های رشت ، لاهیجان ، لنگرود ، آستانه ،سیاهکل و به زودی در دیگر شهر ها و استان ها فعال خواهد شد .

تمامی کالا ها 7 تا 15 روز گارانتی تست و تعوض دارند و پس از دریافت مرسوله به مشتری این مدت آغاز می شوند .

شما با  ارسال کد شناسه محصول با بخش پشتیبانی میتوانید عکس و ویدیو محصول مورد نظر خود را دریافت کنید تا جزئیات سفارش برای شما قابل رویت باشه و بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید .

تمامی محصولات دارای جزئیات در زمان سفارش می باشند که شامل کالا های نو و دست دو میباشند و هر یک دارای شرایط ظاهری بدون خط و خش ، خط و خش کم  ، خط و خش متوسط و ایراد ظاهری می باشند.

لپ تاپ های که قابل ارتقا هستند در کنار آنها  شما میتوانید رم آن هارا کم یا زیاد کنید. ارتقا یا تغییر هارد شامل برخی از موارد می باشد که شما با ما تماس بگیرید تا هزینه آن را جدا گانه حساب نماییم .

سوالات متداول اسکایل

بازدیدها: 2